Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 10:26   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille utdotråden til sommerens ære

Vi kjøpte hytta vår for to år siden (dette er vår 3. sommer der) Utedoen var da helt nybygd. Den er utformet slik at det er montert varmekabler i bunnen av utedoet som skal føre til at det går raskere at det blir jord. Doen er en dobbeldekker, så prinsippet er at man bruker det ene doet til det blir fullt - setter da i gang varmekablene og bruker det andre doet i mens. Vi har ennå ikke vært nødt til å tømme, men doen vår lukter ikke så "ravgæli". Jeg må uansett innrømme at jeg ønsker meg forbrenningstoalett eller hva det enn heter

Det hjelper dog med god utsikt

(Jeg sitter med dodøra åpen på kveldstid, for jeg er så paranoid at jeg er redd for at noen skal stå utenfor å skremme meg når jeg går ut fra do)

Sist redigert av Che : 06-06-11 kl 10:31.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat