Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 14:48   #7
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Men man kan jo ikke helt velge selv om man er misfornøyd med kroppen sin!
Det er klart man må skjønne at kroppen forandrer seg under en graviditet, men noen er jo mer uheldige enn andre med hvordan ting blir seende ut etterpå.
Jeg synes det er greit å ta silikon om man er så misfornøyd, man lever bare en gang og det er nok ikke noe greit å leve livet med dårlig selvtillit.
Jeg har tvillinger og var ekstremt stor, magen er dermed ikke pen, og det er slitsomt, jeg tør ikke kle av meg i offentlige sammenheng (som feks svømmehall, da dusjer jeg før jeg reiser og når jeg kommer hjem), jeg kan ikke gå med de klærne jeg vil, skulle ønske jeg bare kunne akspetere det, men det kan jeg dog ikke.
Så jeg kommer til å operer det bort, det kommer til å hjelpe meg, så får jeg heller la være å skrive det i avisen hvis det blir så stor smitteeffekt av det, eller sender ut dårlige signaler.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat