Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 19:01   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

I blame the yummy mummies. Plutselig blir alle andre som unger i lekebutikken: Seee! Sånn vil jeg også ha! Den gamle jeg har hjemme er stygg/ødelagt/funker ikke/er utgått modell/oppbrukt/falmet - men den! DEN var fin den!

I min verden (som er veldig svartt/hvitt for tiden) kan jeg utmerket se at det kommer et punkt hvor man føler trang til å fikse et praktisk problem: Den ene puppen er større enn den andre pga gjentatte mastitter, mageforkleet gjør det umulig å kjøpe bukser som faktisk passer/passet resten av underkroppen, man bruker en formue i soppmidler som aldri hjelper helt mot kløen dypt nede i foldene... Praktisk problem, praktisk løsning.

I vår omgangskrets er det etter hvert flertallet som har fikset puppene etter småbarnstiden. Jepp, flertallet. Og de fleste er blitt riktig så pene, og det er vanskelig å se uten at du vet om det. (Grunnen til at det i det hele tatt vites er at det er så gøysi og rampete å kneppe opp og vise frem resultatet når man er godt nedi vinflaskene på venninnekvelder.) For det er ikke gigapupper som er på ønskelisten, men bare få tilbake de lubne B-cupene de hadde før de ble erstattet med hengepupp-B'n. Vi vil ha dem tilbake sånn vi hadde før.

(Bortsett fra én - der var argumentet at alle BH-ene var blitt for store og det ble så dyrt å kjøpe nye... Økonomisk glitrende argument.)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat