Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 19:41   #30
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg kan godt skjønne at du synes det er synd. Men jeg stusser litt over at du oppfatter prikkesystemet som en slags popularitetskonkurranse?

Er det ikke det da?

Jeg har ikke hatt tilgang til markedsplassen så lenge at jeg kommer til å savne det så veldig, så jeg syns egentlig mer synd på alle de over her som er mye mer aktive enn meg og ikke få være med.

Jeg trodde egentlig poenget med å ha krav om å få tilgang var for å unngå rot, uærlighet og folk som bare er her for å handle. Ikke for at det skal være ett eksklusivt tilbud til noen få.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat