Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 01:38   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke passer

Man kan håpe, ønske og drømme om at besteforeldrene vil ta del i barnebarnas liv, og som oftest (tror jeg) vil besteforeldrene det. Hvordan de involverer seg vil variere. For noen er det naturlig å tilby seg å være barnevakt. Noen bor langt unna og holder kontakten på andre måter. Selv har vi ett sett med besteforeldre på vestlandet og inntil nylig bodde mine foreldre i utlandet. Selv om vi bare så mamma og pappa i ferier har mine barn et godt forhold til dem. Det samme gjelder med mannens foreldre. Nå som mamma og pappa har flyttet hjem igjen ønsker de å være barnevakt innimellom, men sier nei hvis det ikke passer. Begge er i full jobb og pappa reiser mye.

De foregående 10 årene har vi byttelånt barn med venner for å få litt tid sammen.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat