Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper
Forøvrig er det helt feil at alle kan trene bort/slanke bort magefett eller armfett eller andre steder man har "unormale" fettansamlinger. Man er skapt forskjellig, og noen kan rett og slett bli syltynne og fremdeles ha steder på kroppen hvor fettet samler seg, siden det er dønn umulig å punktslanke seg. Og man kan ta så mange situps man vil, men musklene vil ligge under fettet, man kan ikke punkttrene bort fett heller. Derfor finnes det mennesker med slanke armer og bein, og store mager. Eller mennesker med slank overkropp og store hofter og lår. osv. Selvfølgelig kan man leve helt fint med det. Eller kanskje gjør man det ikke. Jeg hadde som sagt en brystreduksjon fordi jeg ikke levde særlig fint med mine store bryster, verken psykisk eller fysisk. Og som Skremmeren har påpekt tidligere, så er det litt rart at folk uten problemer aksepterer det når jeg sier at jeg reduserte dem på grunn av ryggplager. Jeg har ikke fått samme reaksjonen de (meget få!) gangene jeg har sagt at jeg reduserte fordi jeg hatet å ha store bryst. Psykiske smerter skal man jobbe med, fysiske er det legitimt å få medisinsk behandling for. Hvorfor det?