Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 18:18   #11
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kalorier eller karbohydrater eller hva?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hvordan ser en ideell balanse mellom protein, fett og karbohydrat ut da?

Eks: Vi spiser stekt laks med gulrøtter, asparges (eller to andre grønnsaker), lettrømme og poteter til middag. Maks en potet per hode. Er dette en ok blanding?

Synes det høres fint ut jeg.

Jeg spiser nok alltid mest grønnsaker til middagen.

Det som teller mye er nok ved alle andre måltider, før spiste jeg brødskiver til 3 måltider - det blir utrolig mye brødmat, nå spiser jeg nesten aldri brød lenger - kan kose meg innimellom med ett grovt rundtstykke om jeg skal spise frokost på cafe - da har jeg som regel trent i forkant og jeg trener hver dag. Det er supert med middagsrester, jeg har alkkurat gjort klart til i morgen da det ble igjen rester av middagen - laks, gulrøtter, brokkoli og rotmos (søtpotet, potet og kålrot). Jeg spiser mest måltider uten potet, pasta eller ris og om jeg spiser det er det grovt (foruten sushi)

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat