Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 19:14   #4
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dømme "tikkende bomber" på mistanke?

http://www.aftenbladet.no/lokalt/sta...n-2821277.html

To av de som var med på dette drapet, har en lettere psykisk utviklingshemming og har forklart seg i retten. Det er veldig lett å tenke seg at hele situasjonen kunne vært unngått om de hadde hatt en annen/bedre oppfølging i tiden før mishandlingen. Det er jo helt vilt at mennesker som åpenbart ikke klarer seg selv ikke har bedre tilsyn enn at de klarer å mishandle noen til døde?

Og det får meg til å lure på det Darth skriver om at de som begår drap er de heldige - for jeg ser ikke for meg at det er alle som "faller utenfor" som er så veldig flinke til å skikke seg selv heller det åpnes jo for uendelige muligheter både når det kommer til vanskjøtsel av seg selv og for misbruk av alle slag.