Chios i høstferien
Vi har bestilt en uke til Chios i høstferien. Det stod mellom Hellas og Kypros, og siden vi ønsket oss veldig litt gresk folkeliv og gjerne vil gi vårt eget bidrag til den skakk-kjørte greske økonomien, så falt valget på Chios. Det koster skjorta i høstferien, men det får så være. Eksembarnet vårt trenger litt sol og varme før en lang vinter.
Så det vi lurer på er: Hva bør vi gjøre? Hva må vi bare få med oss? Er det noe vi ikke skal gidde å bruke tid på? Er det fint eller bortkastet å reise over til Tyrkia?
Vi tenkte å leie bil en dag eller to, og fordele tiden ganske jevnt mellom latskap rundt Karfas og ekspedisjoner for å oppleve øya.
Vi skal bo her : http://www.aegeandream.eu/
Jeg sjekket værstatistikken for Chios, og det ser ut som om det burde være deilige sommertemperaturer ennå i uke 40 - jeg håper ikke jeg lot meg lure?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|