Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 12:47   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chios i høstferien

Vi har bestilt en uke til Chios i høstferien. Det stod mellom Hellas og Kypros, og siden vi ønsket oss veldig litt gresk folkeliv og gjerne vil gi vårt eget bidrag til den skakk-kjørte greske økonomien, så falt valget på Chios. Det koster skjorta i høstferien, men det får så være. Eksembarnet vårt trenger litt sol og varme før en lang vinter.

Så det vi lurer på er: Hva bør vi gjøre? Hva må vi bare få med oss? Er det noe vi ikke skal gidde å bruke tid på? Er det fint eller bortkastet å reise over til Tyrkia?
Vi tenkte å leie bil en dag eller to, og fordele tiden ganske jevnt mellom latskap rundt Karfas og ekspedisjoner for å oppleve øya.

Vi skal bo her : http://www.aegeandream.eu/

Jeg sjekket værstatistikken for Chios, og det ser ut som om det burde være deilige sommertemperaturer ennå i uke 40 - jeg håper ikke jeg lot meg lure?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat