Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 17:27   #12
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er ikke lurt …

Jeg har tatt 600 mg Ibux flere ganger tidligere. Det har jeg fått på resept av legen.
Men jeg har aldri tatt det sammen med Paracet før. Ikke 600 mg i hvertfall.

I går tok jeg 500 mg Naproxen sammen med en Paracet, og det gikk helt fint men tok ikke smertene. Derfor tenkte jeg å prøve Ibux i dag så jeg skulle klare jobben. Tirsdag og onsdag var jeg ikke på jobb, så jeg tenkte å få det til i dag.

Hva det var i dag, vet jeg ikke. Men det var fryktelig ubehagelig i hvertfall. Sjefen min kom bort, og så ganske fort at jeg ikke var helt ved mine fulle fem. Akkurat da hadde jeg så kraftig hjertebank at det var tungt å puste skikkelig, og jeg hadde problemer med å forklare meg.

Hun ringte legevakten for å høre hvor lenge det ville komme til å vare, og om vi kunne gjøre noe for å dempe det. Hun mente også at det ikke var en spesielt høy dose, men at det godt kunne være en reaksjon på tablettene. Jeg kan ikke se noen annen forklaring i hvertfall. Hun fikk beskjed om at det skilles ut med urin, så jeg drakk masse vann, og gikk masse på do.

Det værste var over etter et par timer etter at jeg tok de. Akkurat som damen på legevakten antok det ville.