Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 22:25   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sørlandetjomfru

Lindesnes fyr er verd å få med seg når man er på Sørlandet.
Barnas Dyrepark i Spangereid (noen kilometer fra Lindesnes fyr) er også veldig koselig.
Det jeg liker best med Sørlandet er å vandre i gater med vakre trehus, finne en kaffebar, kikke på folkelivet. Om kveldene er det et yrende folkeliv og f.eks i Mandal er det konserter utendørs noen kvelder i uka.

Kristiansand er en grei by å vandre i det også, men det er ikke favorittbyen min. Jeg liker småbyene best.
Det å komme seg ut på sjøen er deilig. Et besøk i Ny Hellesund hvis været er bra er veldig fint!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat