Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 22:54   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimere: Noen som vil være med å fiske/kaste stein i vannet sent i morgenkve

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Det er fullt mulig jeg drar og fisker i morgen kveld, ja. Men, jeg starter nok tidligere enn dere, og drar nok til Baklidammen. Man kjører forbi Byåsen Butikksenter, mor SKistua. Parker på første store p-plass på høyre side, der ser du vannet også. Her kan du få ørret, jeg fikk i går

Takk! Da skal jeg vel klare å lokalisere det.

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Åh! Det hørtes koselig ut! Elsker å fiske. Jeg pleier som regel ikke dra på fisketur uten å få fisk da, men det har jo hendt!

Dessverre, så blir det vel litt for langt og sent, ellers hadde det vært veldig artig å fiske med deg og stesnuppa! Kanskje dere skal bli med oss på fisketur en gang, så kanskje dere får oppleve å få fisk også?

Det hadde vært kjempekoselig.

Det er egentlig Poden og jeg som pleier å dra på fisketur uten å få fisk. Nå tenker jeg å utvide med å ikke få fisk med Stesnuppa.

Albertine: Det er vel kanskje ikke riktig tid akkurat nå, nei.

Fadese: Da ser det ut som det blir Baklidammen, ok? Kom gjerne innom.