Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-11, 10:03   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chios i høstferien

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Blir sikkert bra i Chios. Men Kypros er da gresk det også, ihvertfall halve?

Ja, de snakker jo gresk, men Kypros er en egen stat. Kypros er jo forøvrig bombesikker i forhold til været på den tiden, og jeg er veldig glad i Kypros, men har lyst til å prøve Hellas denne gangen.
Jeg har bestilt Chios-turen, men teller fortsatt litt på knappene (betalingsfristen for depositum er om noen dager), så det var derfor jeg postet denne.
Vi reiser jo både for familiekos og opplevelser, men også for at eksemhuden til pøbelprinsessen skal få saltvann og sol på seg, så derfor er vi litt opptatt av været. Men jeg går utfra at det er relativt værsikkert når det fortsatt er sesong?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat