Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-07, 23:52   #152
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jeg syntes fortsatt at dere skal sette dere ned og diskutere litt nøyerer kriteriene for å få bli medlem av denne delen. Å få nok innlegg er en ting, det er bare å skrive i vei og poste men ryktepoengene er en annen ting. Det er ikke alle som har samme skrivegave og som får postet innlegg som er så fornuftige, artige etc at andre gir ut ryktepoeng. Men selv gråe mus har ønsker og behov for å kunne komme inn på et litt mer privat sted å lette sitt hjerte.
For all del, jeg skjønner veldig godt at det må være kriterier men av og til blir de kanskje ikke helt"rettferdige" da det er mye lettere å prikke en venn enn en fremmed.

Samme tenkte jeg. Kan bli vanskelig for nye å komme seg inn der. Pluss at det finnes de som syntes hele ryktesystemet er teit. Må være frivillig å bruke det mener jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat