Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-11, 18:50   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordbær er godt

Jeg kjøper MYE bær i sesongen ja, og fryser ned i hopetall. Jeg safter ikke, men jeg bruker tinte bær som syltetøy, søtet med feks. litt Bjørkesøt eller lignende om de er veldig sure, ellers ingenting. Jeg har alltid mengder av bær i fryseren, bruker det til smoothies, desserter, kaker/muffins, rørte bær osv. Og noe av det beste ungene vet er en skål frosne blåbær som kveldskos.
Ja, og så har jeg ofte en neve frosne bær i isvannet til middagen, det er poppis!