Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 10:54   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakke borte i posten

Jeg har sendt i alle fall tre brev som aldri kom frem. Har ingen tips til hva du bør gjøre.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hva er riktig å gjøre om pakken ikke dukker opp? Hun har altså betalt for en vare hun ikke har fått, bør jeg betale tilbake? Er det jeg som bør dekke tapet siden pakken aldri har komt frem?

Jeg synes at den som bør dekke tapet er den som bestemte at pakken ikke skulle sendes med sporing. Hvis jeg som kjøper ber om at en pakke skal sendes uten sporing så får jeg ta tapet. Hvis jeg som selger sender pakken uten sporing uten at det er avtalt med kjøper bør jeg ta tapet.