Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-07, 00:54   #174
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Legalisering av narkotika?

Rusbehov...
Hva kommer det av?

Hva en ruser seg på er avhengig av mange ting. Mat, alkohol, jobb, fasade, drugs, musikk, etc, etc.

HVA kommer det av at noen MÅ flykte? Gjør vi ikke det alle sammen? Finner noe å "fylle livet" med?

Noen har vært "uheldig", "dumme", "havnet i feil selskap", eller ikke noe i det hele tatt, legger kabal, kjederøyker, spiller, drikker, skravler, eter, etc, etc.

Narkotika er avhengighetsskapende. det er internett også, noe vi alle her bruker. For noen får det følger for familieliv, for andre er det noe man styrer selv...Eller?

Avhengighet? Hva kommer det av?

Og hva faen kan man gjøre med det?

Den som vet svaret er garantert fryktelig rik innen kort tid.

Jeg mener ikke en dritt om det, egentlig.

Selv om jeg har 2 barn med en narkoman, har venninner som er spilleavhengige, har sett alkoholisme på uhyggelig nært hold...etc...

Jeg mener bare at man skal tenke seg grundig om før man mener noe om avhengighet. Det er forbannet individuelt, og derfor fryktelig vanskelig å lage lovverk og politikk på...Hm...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat