Tråd: Legevaktsmat?
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-11, 21:23   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legevaktsmat?

Gutten min så omtrent lik ut en periode ifjor. Vi dro heller ikke til legevakten (derimot dro vi på helgetur fordi det var planlagt...). Han var helt i fin form han også. Etter 2 uker hadde hevelsen fremdeles ikke gått helt ned, og jeg begynte å føle meg som en maks dårlig mor som ikke hadde oppsøkt lege med en gang. Vel, så da dro vi dit. Legen kunne informere om at slike hevelser kunne sitte litt i lenge, men at det var helt ufarlig, og at jeg absolutt ikke hadde gjort noe galt i ikke å dra til legevakten den gangen . Jeg tror det var helt borte etter 3 uker.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat