Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-11, 23:30   #18
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regler om oppfølging av sykemeldte

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

"Ja, vi må sende et sånt brev igjen, stemmer ikke dette med sånn vi har blitt enig om?"

Jeg var leder for ei som ble sykemeldt, og fikk skjema til sånt møte. Ringte Nav og fikk rede på at vi trengte ikke ha møte når årsaken var svangerskap og legen hadde skrevet at tilrettelegging ikke hadde noe for seg. "Men skjema må dere fylle ut når dere har fått det".
Vårt "dialogmøte" besto derfor av at jeg ringte den ansatte og vi ble enig pr telefon om hva jeg skulle skrive i skjemaet, sendte det til Nav og slapp å høre mer fra dem.
Snakk om papirmølle.
Ser for meg at det nye systemet genererer enda mere papirer, til hvilken nytte?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat