Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 22:13   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for iHerb-rabattkoder

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Den laveste portotaksten er på 4 dollar, dersom man bestiller noe med vekt under 3 lb.

De har endret på det. Laveste portotakst er på 2 dollar om vektgrensen er på 4 lbs (1,8 kg).
Man ser hele tiden hva portoen (og totalbeløpet) blir når man bestiller, det er 3 forskjellige porto-prisklasser alt ut fra hvor mye pakkene veier. Jeg pleier å bestille i flere omganger for å komme under den helvetes moms-grensa på 200,- kroner, og holder meg dermed som regel også på den laveste fraktgrensa på 2 dollar hver gang. Nå sist bestilte jeg 4 ganger på 4 dager.