Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 14:25   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Livmor fra mamma

Jeg ser helt klart Teofelias argumenter, men jeg tror likevel jeg ville gjort det. Det er klart at det finnes risikoer, slik det gjør med alt, men dersom dette var noe min datter virkelig ønsket så hadde jeg gjort det. Dersom det ikke fungerer, vil legeteamet være en erfaring rikere, og det vil kanskje gå bedre med neste pasient. Ja, det er eksperimentelt, men det har jo alle kirurgiske inngrep vært en gang. Dersom de får forsket på dette, prøvd det ut, og funnet måter å løse dette på, kan kanskje livmorer (livmødre?) bli transplantasjonsorgan sammen med for eksempel hjerter, lunger og nyrer.

Adopsjon er jo en løsning, men som andre har nevnt, er den ikke for alle. Jeg vet selv om en person som fikk avslag på adopsjonssøknad men som uten problemer fikk hjelp til befruktning. Jeg synes heller ikke man skal undergrave ønsket om å bære frem barnet selv. Ja, surrogati er en løsning, men man bærer likevel ikke barnet selv.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat