Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 15:05   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uavbrutt søvn

Jeg har det, i stor grad, som deg. Jeg har så store barn at de sjelden vekker meg, men selv klarer jeg helt utmerket å våkne likevel, og det er veldig vanskelig å sovne igjen.

Jeg har fått sovetabletter, men de hjelper i liten grad, det er jo ikke innsovningen jeg har problemer med, og jeg har heller ikke lyst til å bli avhengig av noe, så jeg er litt restriktiv med dem.

Jeg har ikke noe fasitsvar. Selv ser jeg at det er verre i stressperioder, men det er ikke bare da jeg har problemet, så jeg tror at det er noe jeg simpelthen må leve med. I lengden er det ganske anstrengende ettersom jeg veldig sjelden er uthvilt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat