Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 11:32   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste sitat og "høydepunkt" fra nabokrangling

Vi er de gale naboene som snekrer til klokken elleve om kvelden og iallefall i helger og på helligdager når vi har fri og tid. I går klippet jeg sågar plenen klokken halv ti mens mannen min panelte stueveggen. I tillegg spiller vi høy musikk veldig ofte og styrter stadig vekk over til naboen for å redde peonene fra lillesøsters nysgjerrige hånd eller for å hente ballen eller dukkevogna når lillesøster har dyttet dem over.

Alle naboene våre er heldigvis veldig hyggelige og jeg tror ikke de er så veldig irriterte. :følger spent med i tråden:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat