Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 01:07   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen ganger blir jeg så hoppende irritert på flyselskaper, og særlig SAS!

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg kan kjøpe billetten separat, men da får jeg masse tull med å måtte sjekke inn bagasje på nytt, og om det ene flyet skulle være forsinket vil jeg ikke være "taken care of".

Er det SAS som har svart deg dette, eller er det noe du antar fordi du da har to separate bestillinger? Jeg synes dette høres veldig merkelig ut, Pepper Lemon. Jeg sier ikke at jeg ikke tror deg, men at jeg synes det høres veldig merkelig ut hele greiene. Vanligvis er det nemlig ikke noe problem sjekke inn gjennomgående - selv med to separate reservasjoner, så lenge bagasjen sjekkes inn til slutt-destinasjonen når du sjekker inn i Boston. Kan det være at det er for kort tilslutningstid mellom de to flyene, slik at det er to forskjellige datoer det dreier seg om?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Ja, det er Continental. Det er ren vrangvilje.

Nuvel. Regler er regler, og ja noen ganger kan de synes vrange, men trøst deg med, og tro meg på, at reglene er ganske så identiske hos alle de store flyselskap-alliansene.