Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 18:30   #16
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Full jobb og oppfølging av barn

Jeg setter utrolig stor pris på den årlige sommerfesten i barnehagen, hvor de ansatte i samarbeid med FAU og foreldre deltar i forberedelser og arrangement. Det begynner kl. 16 og slutter kl. 18.30, og oppmøtet er utrolig bra med søsken, besteforeldre og diverse annet medplukk.
De ansatte pleier forresten å ha med sin egen familie også.

Alle de andre arrangementene i barnehagen skjer i åpningstiden.

Men det er sant som Tjorven sier,
det er utrolig ubehagelig å måtte be om fri til "dill & dall" støtt og stadig. Min jobb er ikke forenlig med det sånn egentlig, heller ikke halvparten av det. En gang kom jeg nesten gråtende i barnehagen idet foreldrekaffen var slutt og barna hadde sunget ferdig. Jeg prøvde å komme avgårde fra jobb tidsnok, hadde lovet Hvit å komme og trodde jeg skulle få det til med kontordag - som plutselig ble til travel pasientdag pga. noen andres fravær.