Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 18:33   #77
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke fullt så flotte kaker ...

Jeg kunne ha bidratt med masse her, men har dessverre ikke bilder.

1. Ostekake med gelelokk. 2 - TO - ganger har jeg klart å få gelelokket til å synke ned i midten av ostemassen.

2. Fromasjkake med jordbær laget på slump - i det jeg skulle 'slippe den ut' av kakeringen måtte jeg skynde meg å lokke den igjen, for det var alt for lite gelatin. Jeg smekka oppi en skje og det ble dessert-ish i stedet for kake. Tomt ble det i hvertfall.

3. Lagde sjokoladekake med Supermario i kjevlet MMF.
Vel - det er ikke lett å kjevle MMF, og heller ikke å skjære ut en figur. Heretter går jeg for kjøpt pynt for å si det sånn.

Neste gang jeg baker skal jeg bidra med bilde. Lover

Jo:
4. og den verste av alle - en sånn borg med 4 hjørner av rullekake. Jeg klarte ikke å kle kaken med glasur på noen som helst fornuftig måte. Den kaka trumfer alle bilder som har vært i denne tråden. Helt grusom, men ungene åt heldigvis!!