Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 20:23   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Full jobb og oppfølging av barn

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg stempler inn og ut, og føler derfor ikke på det at jeg noen ganger går tidlig eller kommer sent, nettopp fordi alle vet at man uansett jobber de timene man skal. Veldig bra ordning, jeg liker det veldig godt.

He, he. Jeg husker at du syntes det var veldig skummelt da jeg fortalte at vi stemplet inn og ut på jobb. Nå er det du som gjør det og jeg som ikke gjør det. Jeg husker at jeg var fornøyd da, og jeg kjenner at jeg savner det litt nå. Samtidig som det er deilig at ingen leker "storebror ser deg".