Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-11, 13:26   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Guttete arrangementer i Oslo?

Kite høres gøy ut, museum også. Å se på sport tror jeg ikke er tingen deres (eller i hvert fall ikke mannens). Telttur er noe mannen eller ryggen hans skulle like. Jeg fikk to dyre øredobber som Herremannen og mannen hadde kjøpt til meg når det var mors dag, da blir det litt kleint å si at han er den heldige som får lov å ta en sykkeltur (og der hadde nok mannen ønsket at jeg var med også).

Det må også være fra 2. juli da vi ikke er i Norge før da.

En konsert med et band som Herremannen (og mannen) likte hadde vært gøy. Jeg har sjekket Karpe Diem men de spiller ikke i Oslo i sommer. Ligger det meste på Billettservice?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat