Sv: Trenger penger
Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.
Det er ingenting å spare av. Her går alt akkurat (knapt) rundt.
Har klumpens konto med hans hjelpestønad på, som jeg rett og slett får låne av hvis jeg ikke får mine skattepenger.
Har en bufferkonto som jeg prøver å spare på... den var det 3000 på(som jeg hadde spart i ganske mange måneder) i slutten av mai som jeg måtte tømme da jeg fikk noen høye regninger.
Sånn er livet. Jeg har ikke noe å spare av.. som oftest.. det jeg klarer å jobbe opp (sommerjobb) nå i slutten av juni/beg. av juli før klumpen tar ferie får jeg egentlig ikke glede av før slutten av juli..
man kan ikke bare.... alltid... selv om det er lett å skrive "jammen da må du bare..." så funker ikke det alltid i praksis.
Jeg visste ikke at de plutselig skulle fordele utbetalingene på skattepengene på flere mnd, før nå nylig.. Mulig de har opplyst om det før, men jeg har ikke visst det.
Men hvis du får riktig skattetrekk, slik at du ikke får noen skattepenger igjen, så kan du spare det du ellers ville trukket for mye i skatt. Det blir jo det samme. Og utbetalingene har alltid vært fordelt, det nye i år er bare at det er flere enn to utbetalinger.