Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 21:20   #71
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper du avskorne blomar?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Huff, dette er nesten et følsomt tema for meg ettersom jeg nesten aldri har avskårne blomster hjemme lenger. Jeg synes det er kunstig dyrt i Norge og prisen gjør at jeg ikke klarer å glede meg over kosen med friske blomster i hus. Da jeg bodde i Nederland hadde jeg alltid friske blomster i stue, kjøkken m.m. men det er klart når man betalte 40,- for en bukett som i Norge koster 300-400,- så får man jo et visst pris-bilde. Jeg synes det er sååååå fint med blomster, men det er så altfor dyrt.

Skjønner. Men man kan finne mye fint i naturen. Lupiner, f.eks. Og revebjeller. Jeg har erfart at enkelte blomster ikke liker å komme inn (engsoleie, sånne ville valmuer man finner i enger osv). Men mange liker seg inne også. Og har du hage, kan du hente der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat