Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 23:17   #551
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jeg vil bare legge til at det er ikke nødvendigvis sånn at det bare er å hive seg inn i diskusjonene her på forumet. Mange her er gode skribenter, og det er vel det forumet jeg er innom med størst innslag av akademikere med til dels svært høyt utdanningsnivå. Noen av diskusjonene her inne holder et forholdsvis høyt faglig innhold og jeg kan skjønne vegringen mot å hive seg rundt.

Det har en tendens til å bli rene faglige diskusjoner her. I disse ser jeg ofte at debattantene blir få, fordi de som ikke har faglighet å bidra med hopper av lasset. Det kan kjennes kjipt å ikke bli sitert og kommentert, men på den andre siden kan man lære mye av disse diskusjonene. Det er ikke så dumt.

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Man trenger ikke skrive knakende gode innlegg en gang. Man kan bare lese seg opp på forumtonen, og komme feiende inn og skrive dårlige vitser, og le høyt av seg selv. Så får man drøssevis av og og -smileys pr. prikk. Har jeg hørt.

Det er absolutt et poeng, for å komme inn i gjengen må man skjønne sjargongen og kaste seg utpå. Før man investerer tid på Fp og folk blir kjent med deg og stilen din, må man gjerne gjennom en periode med null prikker og oppfølginger fordi ingen skjønner når du tuller og når du er alvorlig.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat