Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-07, 12:34   #85
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekreste mannebeinet er ...

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Du er en smule opphengt i negler, forstår jeg? Robbie-gutt var jo ulekker fordi han bet negler....

Ja, og gutter/menn som biter negler er bare ekkelt! Hvorfor biter han negler ? Er han nervøs?..... tenker jeg da

Opprinnelig lagt inn av Valentina

Mitt eksemplar av mannearten har også av og til skitne negler, og det er fordi han er en skikkelig mann som mekker i garasjen. Og olje er ikke like lett å få av vet du. Men jeg kan forsikre deg om at resten av mannen er gullende ren

Jada, mange mannfolk har nok olje under neglene innimellom.... men jeg tror ikke dette var bare olje gitt. Han ser skitten ut hele karen, og det er han garantert også tror jeg....