Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 15:30   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra tidspunkt for å slipe parkett? (alder på barna)

Jeg ville gjort det når det trengs. :enkel: Vi slipte parketten da yngste var et år eller to år gammel. Hadde vi ikke flyttet, skulle vi gjort det nå i år igjen.

Jeg gidder ikke sette hjemmet mitt og smaken min på hold i de 15 årene jeg skal ha barn hjemme, og derfor har vi prioritert å kjøpe inventar vi har lyst på, i stedet for "noe som tåler ungebruk". Også har vi lært ungene å spise ved spisebordet og ikke i sofaen. I tillegg til at vi trekker om stolene når det trengs og heller sliper gulvet litt oftere.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat