Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 20:18   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Også jeg som trodde at Aftenpostenleserne hadde mer å fare med enn VG-leserne...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Noen steder er det for varmt å dra om sommeren, f.eks. Thailand, sto det i en av kommentarene. Hva med høstferie, juleferie, vinterferie og påskeferie?

Det finnes veldig mange gode grunner til å reise til steder andre tider enn i sommerferien. Dette er ofte steder man vil bruke mer enn ei uke når man først drar. Jeg synes ikke at det er andre ferier/fridager i løpet av året er noe godt argument i så måte, de er for korte til slike ferier. Men jeg tror at det er en fordel at videregående skole strammer inn og gjør det klart overfor elevene at de enten er med eller ikke med, og akkurat de tre årene de går på videregående er ikke de årene de skal på backpackingtur i kina i april.

Jeg synes likevel at skoleverket burde sett på om de kunne fått til litt mer fleksibilitet i inneklemtferiene til ungene lengre ned i klassene. Det hadde hjulpet mange familier som ønsker noe ferietid sammen selv om foreldrene ikke er lærere.