Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 16:29   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe er råttent i første etasje

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

En gammel matpakke i en gymbag eller sekk?

Alt sjekket nå, og nei.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det var slik hver høst i barndomshjemmet mitt. Vi hadde skadedyrkontroll og rev opp gulvet en gang, men stort sett må man bare venter i noen uker, lenger dersom det er rotter.

Dobbelt-.

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Gammel plastelina.

Nei.

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Gamle pølser gjennglemt etter siste skoledagstur. :BTDT:!!
Pølsene ble oppdaget 2 måneder senere i slutten av sommerferien. Vill ikke nevne hvordan det luktet men folk kan vel tenke seg til det. Hele sommeren gikk vi og luktet død i huset klorte og vasket alt men fant ingenting. Under trappen lå sekken som ellers aldri er i bruk.

Uff, stakkars dere. Jeg gjorde noe liknende som barn en gang. Eh, to ganger egentlig. Den ene gangen var jeg på vei i kjelleren, med sko som skulle stå under trappen der. Moren min ba meg ta med fisk som skulle i frysen. Det hadde luktet mistenkelig i noen dager da vi fant skoene i frysen og innså at lukten nok ikke bare var gamle gymsko denne gangen. Den andre gangen var jeg 11 år og lot en gammel matpakke bli gjenglemt i sekken hele sommerferien. Jeg vet ikke hva det sier om rommet mitt når jeg ikke oppdaget det før...

Men nei, det ser ikke ut til å være noe gjenglemt i sekker her eller der.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Rotter og mus lukter død og fordervelse. Matpakker som er mugne lukter ikke like ille. Det lager sjeldent lukt i en hel etasje. Døde dyr derimot.

Har du bekjente med hund? Kan hende at en hund kan snuse seg fram til kilden. Det ble gjort da mormor hadde en død rotte i veggen husker jeg.

Jeg er litt redd for at det er døde dyr-teorien som skal stemme. Jeg har to katter og bor rett ved store åkerområder. Først må imidlertid alle andre muligheter sjekkes, og fingre dobbeltkrysses. Hund var et godt tips om det ikke fører frem på andre måter.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat