Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 16:33   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe er råttent i første etasje

Dårlig utlufting fra toalettet (kloakken)/tett filter på luftedingsen som går ut over tak (den som er koblet på selve kloakken)?
Stående vann i sluk et eller annet sted?
Døde mus/rotter bak vegger eller under gulv? (men det gir en nesten søtlig-råtten ekkel lukt. Også går det over... etter en stund :btdt: Men det skal være temmelig lokaliserbart)

(jeg la igjen en hel pose med rekeavfall fra en rekefest i bagasjerommet på bilen til pappa en sommerdag for mange år siden. Så dro jeg på ferie i 3 uker, og de brukte ikke bilen. Men de skjønte ikke hva som luktet så vondt på gårdsplassen etterhvert. grøss og gru, det luktet fortsatt da jeg kom hjem!!)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat