Tråd: Vegetarmat
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 16:54   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegetarmat

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Veganerdiett ville jeg aldri i verden satt et barn på, og man leser jo av og til horrible historier om små barn som har dødd eller blitt kraftig underernært på grunn av foreldrenes standpunkt på dette.

Kaja har et fint tilsvar til den siste artikkelen som var i avisene nå nylig. Jeg blir matt av de historiene der.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå vet jeg ikke årsakene til at du vil bli vegetarianer, men mange av de jeg kjenner spiser fremdeles fisk, samt produkter fra melk og egg.

Spiser man fisk er man ikke vegetarianer, bare for å påpeke. Jeg sier ikke at du tror det, men det er påfallende mange som går rundt og kaller seg vegetarianer selv om man spiser fisk. Det er helt feil. Jeg gjorde det selv tidligere, visste ikke bedre.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Derimot blir jeg veldig forviret av folk som ikke spiser kjøtt av etiske grunner, men som samtidig kan spise fisk, melk og egg?

Enig i det.

Sist redigert av Dixie Diner : 22-06-11 kl 17:11.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat