Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-11, 22:10   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Makeup børster

Jeg har ganske mange børster, som jeg har samlet på meg gjennom årene, og stort sett bruker jeg ikke samme børste til flere farger samtidig. Som oftest vasker jeg dem også etter hver bruk.

Jeg har endel børster fra MAC, men synes ikke de er helt fantastiske, egentlig, for ansiktsbørstene er stikkete og grove mot huden, og har en tendens til å røyte. Ikke så morsomt når den dyreste kostet 50 Euro. :roll: Jeg har også børster fra Make Up Store, som er veldig bra, Bobbi Brown, en fra Chanel, en fra Face Stockholm, en fra NARS, og 3-4 fra Dior, men sistnevnte er først og fremst snakk om ansiktsbørster, og de er de beste. Problemet med Dior-børstene er at det ikke finnes så utrolig mange forskjellige typer, men de jeg har prøvd, har slått det meste annet.

Dersom du vil ha tak i brukbare børster for en grei penge, kan du forsøke et av de dyrere settene til Sigma, ellers ville jeg kjøpt etter behov hos MAC, Make Up Store eller Bobbi Brown (selges hos Esthetique på Glasmagasinet i Oslo).