Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 13:06   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg får ikke prikket Smilefjes, men jeg er helt enig. Om man ikke har fått med seg denne endringen, så er man ikke nok på forumet til å ha gjort seg fortjent til tilgang. Jeg tror forresten jeg husker samme tråd som deg, det var vel en tiggetråd som utviklet seg, og det var i løpet av den jeg bestemte meg for å bli En Som Prikker Tiggere Rødt. Det sa jeg også. Jeg har ikke prikket rødt i denne tråden, selv om jeg oppfattet et par innlegg som vel sutrete, men innlegg av typen "Jeg trenger 20 poeng for å komme inn i medlemssalongen ", de prikker jeg konsekvent. Rødt. Noe annet vil for meg være å undergrave et system jeg synes fungerer bra.

Jeg liker at FP har lukkede underforum, jeg liker at tilgangen er tillitsbasert, jeg liker ikke at folk lurer seg vei inn. Hvis man synes de reglene blir så strenge at man ikke trives her, så er det da massevis av kosemosefora man kan henge i!