Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Opprinnelig lagt inn av Ru, her.
Klart det er tigging, hva er vel ellers poenget med å skrive at man har x antall prikker for lite?
Alle innlegg av typen "åh, jeg mangler bare 2 poeng for å komme inn i M1", søren og, jeg har akkurat litt for lite til å komme på Markedsplassen", og "jeg kommer ikke inn på M1 for jeg har for lite rykte" - gjerne med en -smiley bak, trigger tyttebærknappen hos meg.
:dere er herved advart:
Ja, og mens jeg er i gang så tar jeg med en påminnelse:
I diskusjonen om Lano-unger og andre reklamekampanjer sa jeg klart i fra at jeg rødprikker stemmesankere. Det kan gjøre litt vondt i prikkesjelen å rødprikke bilder av søte unger, men er man konsekvent, så er man konsekvent. 
Jeg kunne sikkert også funnet på å skrevet at jeg mangler så og så mange prikker, uten å mene at jeg vil at alle skal grønnprikke meg. Det er sikkert derfor jeg ikke oppfatter alt som prikketigging. Men nå har jeg opplevd her på forumet at tilogmed helt enkle spørsmål om prikker blir oppfattet som tigging og nye brukere blir advart. For meg blir det for dumt!
Og bare sånn for ordens skyld, jeg mangler ikke en eneste prikk verken for det ene eller det andre.