Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"
Mine kolleger er ikke mine venner, men vi har et veldig greit forhold likevel. Vennskapelig kollegialt forhold, kan man kanskje si.
Altså, den forrige sjefen min, ham har jeg vært hjemme hos, og mannen min har vært på fotballkamp sammen med ham (Han fornyet nemlig sesongkortene våre få dager før vi fant ut at jeg var gravid med Knerten, så jeg rakk bare halve sesongen. Resten av sesongen ga han enten bort bilettene, eller noen ganger tok han med seg andre, som da f.eks sjefen min en gang)
Jeg har ingen av dem på facebook, men det er fordi jeg ikke er på facebook da.. hadde nok hatt dem (de jeg jobber nærmest med) der ellers, men det er vel bare et par av dem som er på facebook også...
Men jeg kjenner at det er veldig kjipt at jeg har fortrengt passordet til jobbmailen min, for jeg er altså i permisjon, og savner å få følge litt med på de ikke-jobb-relaterte mailene som sirkulerer, samt litt oppdateringer fra kontormøter, for å vite hva som skjer... Enten må jeg klare å komme på det (Jeg VET jo hva jeg mener det er, men systemet påstår det er feil) eller så må jeg ta turen inn på IT-avdelingen og smile pent og innrømme mitt harde angrep av ammetåke... eneste måte å få nytt passord er nemlig personlig oppmøte med legitimasjon...