Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 00:04   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg bruker bare uleste meldinger jeg, og hopper glatt over uinteressante overskrifter, også de som kanskje egentlig burde irritere meg pga dårlig samvittighet, jfr joggetråder, treningstråder osv.

Jeg synes det er helt ok å ha flere tråder jeg. Jeg vil nemlig ikke melde meg inn i en generell slanketråd lenger, for det er vanskelig å motiveres til å gå ned 30+ kilo når du "henger sammen" med de som skal ned 2 kilo til sommeren. Så da synes jeg det er helt greit med flere tråder for ulike målgrupper, for da kan man enkelt velge hvilken som passer for den enkelte, eller bare droppe dem om man ikke ønsker å slanke seg.

Jeg føler at dette blir som å be Narvesen fjerne alle ukebladene i januar fordi man ikke har tenkt å gå ned i vekt akkurat da! Eller å be dem fjerne alle bladene før 17 mai med alle de fristende kakene når man selv er på slankern.

Jeg kan ikke se at dette er et problem så lenge trådene er plassert under et forum som jeg mener er riktig hvertfall.