Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 09:39   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg får litt vond smak i munnen, men blir ikke ekstremt opprørt, heller. Man blir vel herdet av det Store, Stygge Internettet. Men nå har jeg lest at enkelte blir støtt av det nye bildet på Libero-bleiepakningen, også (det er jo skummelt å la barna klatre på den måten... ), og da kan man begynne å lure.

Åh herregud, ja noen tror vel at de faktisk har satt barna høyt oppe på en fjelltopp og latt dem klatre.

Når det gjelder bildene i hovedinnlegget, synes jeg de er helt patetiske og jeg kjenner jeg blir litt målløs. Morsomt er det i hvert fall IKKE.