Sv: Eeh... Vi skal visst til Florida neste sommer
Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.
Ja! Jeg mener - her er man på et så utrolig vakkert sted, hvor det svømmer delfiner i vannet rundt deg, skilpadder legger egg i sanden, små beltedyr rusler rundt i veikanten og papegøyene kvekker i palmene. Og så velger man å bruke 10.000 kr på å stå i kø for å ta berg og dalbaner i 40 grader uten så mye som et vindpust til å lette på trykket? Midt i landet, langt fra strender og det vanvittige dyrelivet! Det er beyond me altså. Vi reiste igjen etter én dag, det var bare ikke verdt å bruke tiden sin på. Disney i juli var helvete på jord. Men akk, som vi fant sjelefred på de vidunderlige strendene! Det er den beste ferien noensinne, med unntak av dagen og natten vi kastet bort i Disneyparken. 
Jeg skjønner det jo om man ikke er fan av slike parker selv, men jeg er faktisk verre enn ungene. Så for meg er det totalt uaktuelt å sløyfe noe som er så "once in a lifetime", vi drar jo sannsynligvis aldri dit igjen. Men vi skal være der i minst 3 uker, så vi får jo med oss alt det andre i tillegg, regner jeg med. Reiser man for en uke skjønner jeg jo at man kanskje bør bruke tiden sin mer med omhu - ut fra det man LIKER selv.