Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 19:52   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eeh... Vi skal visst til Florida neste sommer

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Ja! Jeg mener - her er man på et så utrolig vakkert sted, hvor det svømmer delfiner i vannet rundt deg, skilpadder legger egg i sanden, små beltedyr rusler rundt i veikanten og papegøyene kvekker i palmene. Og så velger man å bruke 10.000 kr på å stå i kø for å ta berg og dalbaner i 40 grader uten så mye som et vindpust til å lette på trykket? Midt i landet, langt fra strender og det vanvittige dyrelivet! Det er beyond me altså. Vi reiste igjen etter én dag, det var bare ikke verdt å bruke tiden sin på. Disney i juli var helvete på jord. Men akk, som vi fant sjelefred på de vidunderlige strendene! Det er den beste ferien noensinne, med unntak av dagen og natten vi kastet bort i Disneyparken.

Jeg skjønner det jo om man ikke er fan av slike parker selv, men jeg er faktisk verre enn ungene. Så for meg er det totalt uaktuelt å sløyfe noe som er så "once in a lifetime", vi drar jo sannsynligvis aldri dit igjen. Men vi skal være der i minst 3 uker, så vi får jo med oss alt det andre i tillegg, regner jeg med. Reiser man for en uke skjønner jeg jo at man kanskje bør bruke tiden sin mer med omhu - ut fra det man LIKER selv.