Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 08:02   #387
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Nå har jeg ikke vært i tråden på et par sider, men jeg kjenner også at jeg blir litt sur av denne hintingen og lurer på om det er min skyld, jeg også. Mitt innlegg var ment helt og holdent seriøst, også fjaser jeg selvsagt litt når noen påstår at jammenjammen, poengene kommer av at det det var du som skrev og ikke selve innlegget (litt som når jeg fikk 6 på norskstilene, det var selvsagt bare trynefaktor).

Paranoiaen i meg vil at jeg skal gå tilbake og sjekke tonen i alle innleggene, men det skal jeg ikke. Trulte, du må gjerne si det i klartekst hvis du mener jeg fjaser på en mobbete måte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv