Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 12:10   #4
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskinanbefalinger (og evt. tørketrommel)?

Jeg har miele både vask og tørk, og er rimelig godt fornøyd - MEN: Miele-maskiner har ikke noe lofilter som stopper loet i maskina. Alt går ut med skyllevannet. Det har resultert i at jeg som har ikke helt nytt hus og litt gamle rør har måttet ha rørlegger to ganger for å få loen ut. Det koster over 1000 spenn hver gang. Forela problemet for serviceavdelingen hos Miele, og han jeg snakket med syns det var en klar fordel at all loen ble skylt ut (fordel for dem, I'm sure...) Da jeg snakket med rørleggern om at det var tett spurte han straks hvilken vaskemaskin jeg hadde. Da jeg sa jeg hadde Miele ,sa han (også) at de nyere modellene til Miele har så kraftig pumpe at endel rør ikke kan ta unna (altså uavhengig av at det er tett).

Alt i alt - skulle jeg valgt vaskemaskin på nytt i dag, ville jeg gått tlbake til gode gamle AEG, som jeg hadde før og som alle de andre i familien har.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat