Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.
Det er steintøft å få FP-toget mot seg. For alle, tror jeg. Og det går en kule varmt når etablerte brukere fyrer seg i mellom. :BTDT: Jeg skjønner at man ikke vil være i skuddlinjen da.
Dette er jeg så enig i, og siden noe av det værste jeg vet her inne er når "alle" fyrer løs på (nye) enkeltbrukere, er jeg ofte av dem som synes det er viktig å gi litt støtte. Ofte berettiget også etter min mening, da det av og til synes å være ekstremt lite som skal til før det hamres løs.
Jeg liker FP svært godt, og jeg har vært her lenge. Jeg er nok av de som ikke hverken utmerker meg eller er veldig aktiv (hence antall innlegg), men jeg skriver sjelden eller aldri noe uten at det er noe jeg brenner for eller mener veldig sterkt, og jeg kaster meg sjelden på "gratulasjons"-tråder eller liknende.
Av og til lurer jeg på om voksne folk gir like lite slækk for i RL også, eller om det rett og slett bare er sånn at det bare er så mye enklere å være tøffe i trynet (og ikke minst være med på moroa) bak en skjerm. Til å være et så wannabe PK-forum er vi ofte sinnsykt ukorrekte når det gjelder å inkludere brukere som mener det vi ikke liker, og særlig hvis nye folk ikke vet hvilke temaer som er de mest brennbare og hvilke holdninger som generelt er de mest spiselige å ha. Det ER helt klart at forumverden speiler RL, og her inne er vi ofte ikke så ulike fra det vi finner i skolegården og dens dynamikk. Selv om det er UPK å si det.
Sist redigert av Billa : 29-06-11 kl 21:54.
|