Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Det er jo det jeg sier. Prikken ble lest før du la ut innlegget. Hvorfor ikke bare skrive et innlegg i utgangspunktet?
Ja? Men HP hadde jo skrevet to innlegg før det? Jeg skjønner ikke helt hva du mener. :usikker:
Er det virkelig ingen av dere som ser at det kunne vært håndtert annerledes?
Joda, alt kan alltid ha blitt håndtert annerledes. Jeg skjønner godt skepsisen deres. Men som sagt det har kun skjedd noen få ganger at det har blitt sjekket prikker.
Det inntrykket ble gitt av dere selv, etter at ingen svarte på hva Zol mente med "det andre rommet". Det ble nevnt, HP svarte henne og forsvant som dugg for solen. Det ble altså først tatt offentlig ETTER at karamell sendte meg en prikk med hva det var. Hvorfor ikke før, hvorfor var den prikken avgjørende og ikke zols og HPs mystiske kommentarer i tråden?
Men han gjorde jo det? Han svarte på spørsmålet som ble stilt klokken halv ett i natt, så gikk han å la seg. Så sto vi opp og sendte gjestene våre avgårde, og så såg vi hva som var skrevet og HP svarte mer utdypende. SÅ skrev jeg innlegget mitt etter jeg hadde sett hva som skjedde på bakrommet, av redsel for at "ingen hadde forstått" innlegget til HP (jeg mener; han skriver liksom aldri noe utfyllende og mener folk "forstår da det").