Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 20:06   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unger med mobiltelefon og uten lommer/veske

Jeg mente ikke egentlig at den skulle henge rundt halsen, men at når det finnes for å henge rundt halsen kan man jo korte det inn og feste det... vel, rundt armen er lite hensiktsmessig da den vil dingle, men i tøyet, f.eks.

Jeg ser dog at jeg selv ikke gidder dra på mobilen uten en plass å ha den (og stikker den til mannen når jeg ikke har det) så jeg tror glatt at det hadde blitt "la den være igjen hjemme"løsningn jeg ville gått for, og det løser jo ikke problemet til de unge jentene.

Sy enkel "innerlommegreie" som kan være under kjolen, eller rundt armen lar seg nok gjøre for dem som kan slikt, men jeg ser fort at det likevel blir... vel, jeg hadde ikke orket å ha mobilen festet til hånden under lek tror jeg. Eller uten lek heller...