Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 21:23   #533
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

(selv om psykfolk er veldig viktig, salt of the earth og alt det der selvsagt, fine folk)

Ja, ikke prøve seg med noe annet!

Sånn ellers ble jeg litt beklemt da jeg skummet innom tråden tidligere i dag, jeg følte meg litt truffet. Som ny i alle mulige sammenhenger, både her inne og ellers kan man fort trå feil når man fjaser. Og jeg fjaset jo. Jeg mente ikke å støte noen (dette til Trulte), men jeg ble revet med. I ettertid ser jeg at jeg ikke var noe morsom engang, men det var morsomt da det sto på, i alle fall for meg. Jeg er ny og traff vel en liten lomme der det akkurat var en ledig kaféstol fordi en annen var på do eller tok seg en røyk utenfor eller noe.

Turban Smukk er ikke aktiv